Har du en fråga?

Betalning & Återbetalning
  • Hur ser jag vilket betalsätt jag har valt?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Jag har valt fel betalmetod, kan jag ändra?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Det har inte dragits pengar från mitt konto än, har min order gått igenom?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Vilka betalmedel kan jag betala med?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Hur lång tid tar det innan jag får tillbaka min återbetalning?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Hur betalar jag med presentkort?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Var är min faktura?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Min order har inte levererats, hur gör jag med återbetalning?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Min betalning gick igenom men jag fick ingen orderbekräftelse, vad gör jag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Varför funkar inte mitt kort?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Leverans 
  • Hur lång leveranstid har min order?
    Våra normala leveranstider är 2-7 arbetsdagar. Beställningar lagda på helger skickas tidigast måndagen efter. Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) ber vi dig kontakta vår kundtjänst.
  • Kan jag välja expressleverans?
    I dagsläget erbjuder vi ej snabbare leveranssätt.
  • Kan jag spåra mitt paket?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Hur vet jag när mitt paket har skickats från lagret?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Vilka fraktalternativ finns det att välja på?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Mitt paket har råkat ut för en transportskada, vad gör jag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Vilka länder levererar ni till?

    Vi levererar idag till ett stort antal länder både inom EU och utanför. På caiacosmetics.com /.fi /.no /.se ses en bättre överblick. 

  • Vad är leveransavgiften?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Behöver jag betala tull för att motta mitt paket?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
    Ett ej upphämtat paket sänds tillbaka till oss efter två veckor hos ombudet. Vi debiterar då 250 kr och returnerar resterande belopp av totalsumman.
  • Jag råkade radera det sms/mail med koden för att hämta paketet, vad ska jag göra?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Min order
  • Jag har inte mottagit min orderbekräftelse, hur kan jag se denna?
    Logga in på mina sidor och klicka på ”beställningar”, där visas dina ordrar. Detta blir även en bekräftelse för att se om din order har gått igenom eller ej. Kontakta annars kundtjänst om du har några frågor gällande detta.
  • Jag vill lägga till en produkt i min order, hur gör jag?
    Då våra ordrar oftast packas inom kort - är det vanligtvis ej möjligt att göra en ändring. Prova alltid att maila kundtjänst. Oftast får du komplettera med en ny order eller sända tillbaka paketet i en retur.
  • Kan jag makulera min order?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Kan jag byta adress eller andra uppgifter på min order?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Jag har mottagit fel produkt eller saknar en produkt i min order, vad gör jag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Jag har mottagit en felaktig produkt, vad gör jag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Jag vill ändra betalsätt, hur gör jag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Min order har inte levererats än, hur gör jag med betalningen?

    Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig vidare. Du kan alltid betala din faktura – vi ser till att du kommer få din beställning.

    Du kan även kontakta Qliro direkt för att förlänga din faktura.

Min sida & Inlogg 
  • Jag kommer inte ihåg mitt lösenord och personuppgifter, hur loggar jag in?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Vad kan jag se på mina sidor?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Hur ser jag tidigare beställningar?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Hur lämnar jag en recension?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Jag vill ändra min recension, hur gör jag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

  • Jag vill ta bort mitt konto, hur gör jag?

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Presentkort
  • Säljer ni fysiska presentkort?
  • Hur fungerar det med elektroniska presentkort?
  • Jag har inte mottagit mitt presentkort till min mail, vad gör jag?
  • Hur snabbt får jag presentkortet efter köp?
  • Hur länge är ett presentkort giltigt?
    Ett presentkort är giltigt i 12 månader från lagd beställning.
  • Kan jag returnera ett presentkort?
  • Kan jag handla med flera presentkort?
  • Varför fungerar inte mitt presentkort?
  • Jag vill kolla saldot på mitt presentkort, hur gör jag?
Produkter
  • Kan man köpa era produkter på några andra ställen än hemsidan?
    Våra produkter säljs exklusivt på vår hemsida.
  • Hur hittar jag information om restock och kommande lanseringar?
    Nyheter och information får du när du signar upp dig på vårt nyhetsbrev samt via våra sociala kanaler:

    Instagram

    Facebook

  • Kan man få tips på produkter som passar tillsammans?
  • Är era produkter veganska?
  • Innehåller era produkter gluten?
  • Är era produkter cruelty free?

    CAIA Cosmetics är starka motståndare till djurförsök och våra produkter säljs inte på några marknader som kräver att de testas på djur.

  • Hur tar ni fram mica?

    Den mica vi använder är naturlig och brytningen sker etiskt.
    Vår leverantör är medlemmar i RMI (Responsible Mineral Initative) och rapporterar kontinuerligt till dem. Varje år i juni så sker insamling av hela deras Supply Chain som säkerställer att en stor mängd parametrar håller god nivå. Det jobbas inte bara med frågan om barnarbete, det arbetas även med bl.a miljöfrågor. Genom att gå med i RMI så tycker vi att de ställt goda garantier för att deras leverantörer av Mica håller god kvalitet och självklart undviker barnarbete.  

    Googlar du på Responsible Mineral Initative så kan du läsa mer om hur de arbetar.

  • Jag får inte upp någon färg bronzer/blush/highlighter, är det något fel?
  • Hur länge håller mina produkter?
  • Har ni prover på era produkter?
    Dessvärre har vi inga prover på våra produkter. 
  • Hur tvättar man sminkborstar?
  • Kan man få hjälp att hitta rätt nyans av en produkt/produkter?
  • Jag fick en allergisk reaktion av er produkt, vad gör jag?
PR
  • Kan man bli återförsäljare till era produkter?
  • Var ska man vända sig för samarbeten?
Retur & Reklamationer
  • Jag vill returnera en vara, hur gör jag?
  • Jag har inte mottagit retursedel?
    Vi sänder inte ut retursedlar med din order av hänsyn till miljön.
  • Hur länge har jag rätt att returnera?
    Hos CAIA Cosmetics har du alltid 14 dagars ångerrätt.
  • Vad kostar en retur?
  • Jag har skickat min retur, när blir jag återbetalad?
  • Jag har mottagit en felaktig produkt, hur reklamerar jag?
  • Mitt paket har råkat ut för en transportskada, vad gör jag?
  • Kan jag byta produkter?
Övriga frågor
  • Hur hanterar ni mina personuppgifter?
  • Varför använder ni cookies?

Mina sidor

Glömt lösenordet?

Du har inte lagt några varor i varukorgen. Fortsätt handla